Press "Enter" to skip to content

מצבר לאופנוע – בחירה נכונה של מצבר חדש

לכל כלי רכב ממונע יש מצבר. למשאיות, לאוטובוסים, למכוניות רגילות וגם לאופנוע ולקטנוע. כל כלי רכב ממונע זקוק למצבר על מנת לנוע. בלעדיו הוא אינו מסוגל להפעיל את מערכותיו החשמליות ולמעשה הוא לא יכול לזוז כלל ממקומו.

גם כאשר מדובר בכלי רכב הכי משוכלל והכי מתקדם עם מערכות הכי מודרניות, עדיין אין לו כל אפשרות תנועה, ללא המצבר הקטן הטמון לו מתחת למכסה המנוע. מצבר לאופנוע, קונים במקום אמין ונהנים ממצבר שיעניק לנו מכוחו לאורך זמן.

אנחנו יודעים כי כל כלי רכב ממונע תלוי ועומד בכוחו של המצבר. ללא המצבר אין לו למעשה כל אפשרות להתניע, לזוז או אפילו רק מצבר לאופנועלהדליק אורות או לצפור. לא תמיד אנחנו זוכרים אותו את המצבר ולא מודים לו ומכירים לו טובה על כך שהוא משרת אותנו נאמנה מתחת למכסה המנוע. אך כאשר משהו קורה והוא שובת ממלאכתו, אוח אז אנחנו נזכרים בו במצבר המסור שעושה את תפקידו נאמנה כל העת בלי הרבה רעש ועשן…

הלך המצבר. מה עושים ? 

אז מה עושים כאר המצבר של האופנוע הלך? איך בוחרים מצבר? אל מי עלינו לפנות והיכן כדאי לרכוש את המצבר החדש? אז אם זה קורה לנו בפעם הראשונה אנחנו בהחלט צריכים לעשות מעט שיעורי בית לפני שניפול על חנות זו או אחרת. היות וכמו בכל תחום, גם בתחום המצברים יש לנו את בעלי העסק האמינים ויש לנו את אלו השרלטניים. יש לנו את החנויות המבוססות והמוכרות אשר מוכרות את הסחורה הכי איכותית מחברות מוכרות וידועות ויש לנו את החנויות אשר היום הן כאן ומחר לא נוכל לפגוש אותן יותר. כאן עלינו לתת העדפה ברורה לחנות אמינה ומוכרת, זאת על מנת שאכן נקבל מוצר איכותי, מוצר מבית טוב, מוצר עם גב ואבא שעומד מאחוריו. באתר של לירון מצברים תוכלו לקבל מידע נוסף אודות סוגי המצברים לאפנוע וגם תוכלו להזמין שירות של החלפת מצבר לאופנוע עד הבית

אמינות זה שם המשחק

אז חשוב לעשות סקר קצר בקרב מכרים וידידים ולשמוע מהם היכן הם רוכשים את המצברים שלהם כמו כן, האם הם מרוצים. הן מהיחס, הן מהשירות וכמובן – מהמוצר עצמו. האם הוא עונה על הדרישות, האם הוא מתפקד היטב והאם אכן מדובר במוצר טוב מבית טוב.

כאשר נבחר את המצבר הנכון בבית העסק הנכון נוכל להיות רגועים כי האופנוע שלנו יוכל להמשיך ולשרת אותנו הלאה לאורך זמן. לירון החלפת מצברים לאופנוע

מה נעשה כדי לשמור על המצבר?

לא די בכך שרכשנו מצבר איכותי מחנות מוכרת וידועה. אנחנו גם אמורים לדאוג כי המצבר יקבל את כל מה שאנחנו מסוגלים להעניק לו, זאת על מנת שהוא אכן ימצה את מלוא הפוטנציאל שלו. אז מה אנחנו יכולים לעשות?

שומרים על המצבר. לא מחנים תחת השמש הקופחת שעשויה לפגוע במצבר. מנקים אותו מידי פעם כדי להאריך את ימיו ובאופן כללי דואגים שלא לנצל אותו באופן לא נכון כאשר אין פעילות מנוע.