Press "Enter" to skip to content

צביעת חדרי אמבטיה – על פעולות מקדימות שיש לשים את הדגש

כל מי שמעוניין לצבוע את חדרי האמבטיה בבית – בין אם במסגרת צביעה כוללת של כל הדירה ובין אם מתוך רצון לשפץ או לחדר את חדרי האמבטיה בפרט, צריך לקחת בחשבון שצביעת חדר אמבטיה נחשבת לפעולה מורכבת יותר, אשר מצריכה פעולות הכנה מקדימות.

מכיוון שחדר האמבטיה מתאפיין ברטיבות ובלחות, רוב הסיכויים שלאחר תקופת זמן מסוימת ניתן יהיה להבחין בקילופים ואפילו בהיווצרות של עובש על גבי הקירות.
מהסיבות הללו, בכדי להכין את חדר האמבטיה לצביעה, יש צורך לעבור עם שפכטל על הקירות ואף למרוח חומר מקשר.
במקרים רבים, ייעשה שימוש בצבע איכותי וייעודי לחדר האמבטיה – צבע אשר אמור למנוע היווצרות של עובש.

הפעולות המקדימות לצביעת חדרי אמבטיה

הפעולות המקדימות לצביעת חדרי אמבטיה אמורות לכלול: הסרת אבק מהקירות, ניקוי של בקטריות שהצטברו על גבי הקירות באמצעות סמרטוט על מעט אקונומיקה.
השלב הבא יהיה כאמור, ביצוע התיקונים, תיקון של סדקים וחורים תוך שימוש בשפכטל וחומרי מילוי איכותיים.
לאחר ביצוע התיקונים, קיימת חשיבות גבוהה להחליק את התיקונים – זאת בכדי למנוע היווצרות של גבשושים בקירות לאחר הצביעה.
במקרים רבים ההמלצה תהיה גם לעשות שימוש בחומר אנטי בקטריאלי אשר בכוחו למנוע היווצרות עתידית של פטריות על גבי הקירות.
רק לאחר שבצעתם את כל פעולות ההכנה המקדימות, יגיע שלב הצביעה בפועל – כאשר אם ביצעתם את כל פעולות ההכנה בצורה מוקפדת, תוכלו להבטיח את התוצאות האיכותיות ביותר האפשרויות – כאן חשוב לציין שכאשר מדובר בצביעת חדרי אמבטיה ההמלצה היא להעדיף שימוש בסיד על פני שימוש בצבעים אקריליים.

פונים למומחים

מכיוון שצביעת חדרי אמבטיה היא פעולה מורכבת אשר מצריכה הכנה יסודית, רבים בוחרים לפנות לצבעים מקצועניים אשר מחזיקים בידע ובכלים לבצע את עבודת הצביעה ברמה הגבוהה ביותר.
כמובן, שבעת בחירת הצבעים, קיימת חשיבות גבוהה לברר פרטים מקדימים אשר יבטיחו תוצאות איכותיות ובין היתר – באיזה סוג של צבעים הם משתמשים, מה הניסיון הפרטני שלהם בצביעת חדרי אמבטיה, באלו פעולות הם נוקטים על מנת להבטיח תוצאות איכותיות וכל פרט אחר אשר יכול להבטיח שבחירה באותם צבעים היא הבחירה הנכונה.

המאמר נכתב על ידי צוות פיינט נט