Press "Enter" to skip to content

מגרש רכבים לגריטה – כל מה שרציתם לדעת – ע.ש. פירוק רכבים מסבירים

מגרש רכבים הוא מקום בו עומדים רכבים ישנים שכבר לא משמשים עוד לנסיעות. הרכבים הישנים מגיעים למקום במטרה להפיק מהם תועלת.

גם אתם נפרדתם לאחרונה מכלי רכב ישן שכבר לא יכול היה לשמש אתכם עוד? מה עשיתם בו? מדובר במוצר גדול וכבד שמורכב מחומרי גלם בשווי משמעותי. מה עושים עם כלי הרכב לאחר שהוא יוצא מכלל שימוש? להיכן ניתן להעביר את הגוש הגדול והמיותר הזה? בדיוק עבור כך קיים שירות של קניית רכבים לגריטה או לפירוק. הסוחרים שעוסקים בתחום יבואו לשמוע מכם על הכלי שנמצא ברשותכם והם יוכלו לפנות אותו עבורכם. המטרה שלכם היא להיפטר מכלי הרכב ביעילות רבה וללא טרחה, ואילו המטרה של הקונה היא לקבל לידיו כלי רכב שהוא יוכל לעשות בו שימוש.

איזה שימוש עושים ברכב ישן? 

אז ברור לכולם שאין מדובר כאן על שימוש של נסיעה בכלי הרכב, כיוון שמדובר בכלי שאינו תקין עוד ולא יכול לנסוע על הכביש. מהי אם כן התועלת שניתן להפיק מרכב כזה?

השימוש הראשון הוא פירוק הרכב עבור שימוש בחלקים שלו. יש לדעת כי רכבים מובאים על ידי הבעלים שלהם למוסכים ולטכנאי רכב כדי לבצע בהם תיקונים. לא פעם מתברר במהלך הבדיקה של כלי הרכב כי יש צורך לבצע החלפה של חלק מסוים שהתקלקל. יש חלקים שניתן להשיג אותם בקלות אך לעומת זאת יש חלקים כאלו שאינם בנמצא. או כאלו שאין להשיג עבורם חלפים מקוריים. במקרים כאלו יוכל רכב ישן לענות על הצורך ולאפשר לבצע את התיקון ואת ההחלפה באמצעות חלק שהוצא מרכב ישן או תקול. החלק הספציפי שנצרך עבור תיקון הרכב הוא חלק שלכם ותקין ולכן הוא יוכל להביא עמו את התועלת הרצויה. ואכן במגרשי המכוניות קיימים כלי רכב מסוגים מגרש פירוק רכבים ע.ששונים שהם נועדו לפירוק עבור מציאת חלקי חילוף לכלי רכב תקולים. לא פעם מצליחים להחזיר לפעילות תקינה כלי רכב תקול לאחר החלפת חלק ושימוש בחלקי חילוף שהוצאו מכלי רכב ישנים. כמובן שלא מכל כלי רכב ניתן להוציא חלקים שלמים ותקינים לצורך תיקון כלי רכב. מעוניינים להעביר את רכבכם למגרש פירוק רכבים? אנו מזמינים אתכם לפנות לע.ש. שירותי גרירה ופירוק אשר ישמחו לתת לכם הצעת מחיר אטרקטיבית לפינוי הרכב שלכם ופירוקו לחלקים ואתם באמצעות כך גם תתרמו את חלקכם למען איכות הסביבה.

השימוש השני הוא גריטה. כי כל כלי רכב מיוצר מכמות גדולה למדי של חומרי גלם. מה שאומר שאת המתכת הגדולה הזו שיש בה גם חלקי פלסטיק וגומי צריך למחזר ולהעביר לייצור נוסף של מוצרים. כי במקום להשתמש במוצרים חדשים ויקרים ניתן להפיק תועלת מקסימלית מכלי רכב ישן שחומר הגלם שלו מהווה התחלה למוצר חדש ותקין שיוכל להביא תועלת לעולם. כך חוסכים במשאבים ומונעים נזקים סביבתיים בדמות כמויות אדירות של פסולת שאינה מתפרקת.

סוחרים בתחום הרכב יוכלו לרכוש מכם את כלי הרכב הישן שלכם ולפנות אותו עבורכם. הם כבר ימצאו את הדרך להפיק תועלת מקסימלית מהרכב.