Press "Enter" to skip to content

מאור מצברים מסבירים לכולם מה עושים כשהמצבר מפסיק לפעול

מה עושים כשהמצבר מפסיק לפעול?

קראתם את המדריך הקודם שלנו לגבי החלפת מצבר לרכב? מעולה , בפוסט הזה נדבר קצת על מה עושים אם המצבר איננו עובד! מאור מצברים כאן על מנת לשפוך לנו אור על הנושא.

כמעט כולנו חווינו את החוויה הלא נעימה הזו אי פעם, כמעט לכל נהג קרה שהשאיר את הפנס דלוק במשך הלילה ונאלץ לבלוע את התוצאות בבוקר המחרת.

פעמים רבות זה קורה לנו כבני אדם, אנו שוכחים לכבות פנסים אורות או כל דבר אחר שעושה שימוש במצבר ולמחרת אנו נאלצים לראות בעיניים קלות כיצד כל אופנועים,קלנועית או רכבים מתניעים בקלות ואילו אנו נשארנו לנסות שוב ושוב לשכנע את הרכב להתניע, שתי מכוניות מחוברות בעזרת כבלים הינו מראה שאנו זוכים לראות פעמים רבות, זהו מראה שאמנם נובע ממצוקה, אך נעים לראות את העזרה ההדדית בין הנהגים בכביש, אם גם אתם קמתם בוקר אחד וגיליתם את המצבר שלכם מושבת, אתם ודאי יודעים כמה נחמד מצד הנהגים שמקדישים מזמנם ומספקים לכם את האפשרות להתחיל לנסוע. יש צורך בהתנעה הראשונית הזו כדי לקחת את הרכב למוסך, בלי זה אתם תישארו תקועים באותו מקום למרות שלא מדובר בתקלה רצינית במיוחד.

מה ההבדלים בין סוגי המצברים השונים? איך מחליפים מצברים?

שירות מאור מצברים
שירות מאור מצברים – החלפת מצברים בבית הלקוח עד 30 דקות ואנחנו אצלכם!

אם בוקר אחד אתם לא מצליחים להתניע, קחו את הרכב למוסך, לא, אין צורך להזמין שירותי גרירה, תוכלו לבקש מנהג אחר לסייע לכם בהתנעה של הרכב, סעו עם הרכב למוסך, שם יעזרו לכם לבחור את השירות שהכי מתאים לכם, בין אם זה טעינת מצבר, או שמא רכישה של מצבר חדש, זה תלוי במצבו של המצבר הנוכחי, בשיקול דעתכם ובסכום הכסף שעומד לרשותכם כרגע כדי לבצע את ההשקעה הזו.
תוכלו לחסוך מעצמכם את הנסיעה למוסך על ידי הזמנת שירות החלפת מצברים עד הבית, כמובן שתצטרכו לתאר את הבעיה שיש לרכב, את הדגם שלו ואת הדגם של המצבר שלו, כאשר אתם מזמינים שירות כזה, שימו לב לפרט את ההעדפות שלכם לגבי סוג המצבר שמתאים לכם ושמועדף עליכם כדי שהצוות יביא אותו אליך.

סוגי מצברים רבים קיימים בשוק, אם גם אתם מתבלבלים ואינכם יודעים מה לבחור ובכלל כיצד מחליפים מצברים או מטעינים אותם, פנו לחברת מאור מצברים ונשמח לעמוד לשירותכם תמיד! שירות החלפת מצברים עד הבית לתושבי המרכז עד 30 דקות הגעה!.

תרגישו חופשי להתקשר אליי – 072-3341-453  ( לא בשבת )

תצליחו!

מאור מצברים בפעולה
מאור מצברים בפעולה – דברו איתי! – 072-3341-453