Press "Enter" to skip to content

צבי ויליגר ממליץ על האייפון 6S והאייפון 6s פלוס

כל דגם חדש של אייפון מעורר ציפיה בקרב כולנו, ומבחינה זו האייפון 6S והאייפון 6S פלוס אינם יוצאי דופן. גם איש העסקים המוערך צבי ויליגר ("וילי פוד") חיכה בקוצר רוח להשקת דגמים אלה אולם הוא מקפיד להתעמק היטב בתכונות הסמארטפונים החדשים ובשינויים שמאפיינים אותם ביחס לדגמים קודמים וטלפונים חכמים אחרים בטרם יחליט אם לשדרג – וכמובן שלכולם כדאי לקרוא את המלצותיו, שכן כאיש עסקים מיומן הוא אמון על ניתוחי עלות תועלת שמובילים להחלטות האופטימליות.

מערכת הפעלה משודרגת

החידוש העיקרי של ה-6S וה-6S פלוס הוא מערכת ההפעלה שלהם, ובפרט מעבד ה- A9ARN שביחד עם זיכרון הפעלה של 2GB מבטיחים תגובה מהירה לכל פעולה של המשתמש. מבחינת איש עסקים כמו צבי ויליגר שזמנו יקר במיוחד וסדר יומו עמוס עד מאוד מדובר ביתרון משמעותי, ולמען האמת עבור רובנו מדובר בבשורה של ממש שהרי הורגלנו למהירות הולכת וגדלה והפכנו לקצרי רוח למדי.

החידוש שמלהיב את צבי ויליגר – ה- 3D טאץ'

החידוש האמיתי באייפון 6S ובאייפון 6S פלוס (שאגב, גודל המסך שלהם זהה לדגמי ה-6, כלומר 4.7 אינץ' ו-5.5 אינץ') הוא שלחיצה בעוצמה שונה בנקודה כזו או אחרת במסך תוביל לפעולה שונה. כך למשל לחיצה קצרה על ווייז תפעיל את האפליקציה החיונית כרגיל ואילו לחיצה עמוקה יותר תוביל אתכם הישר אל היעדים הפופולריים ביותר. כמי שמתלהב במיוחד מחדשנות יצירתית, צבי ויליגר התרשם מאוד מהטכנולוגיה הזו שנקראת 3D Touch וכעת נותר לראות אם היא תהפוך לסטנדרט והאם עוד ועוד אפליקציות יפותחו כך שה-3D טאץ' יהיה רלוונטי עבורן.

שיפורים גם במצלמה

מאפיין חשוב נוסף של הדגמים החדשים הוא המצלמות שלהם, שמצוידות בחיישני 12 מגה פיקסל (במקום 8) ומסוגלות לצלם וידיאו באיכות של לא פחות מ-4K.

כמי שאוהב מאוד לצלם, גם שיפורים אלה שבו את ליבו של צבי ויליגר ומבחינתו כדאי לשדרג לאחד הדגמים החדשים ולו רק בשל שיפור זה, מה גם שבנוסף מציגה אפל חידוש חביב: אחרי שמצלמים תמונה אפשר לראות את הפריים שנייה אחת לפני ושנייה אחת אחרי (בזכות צילום וידיאו אוטומטי).

סוללה מאכזבת

לצד כל החידושים המבטיחים מדגיש צבי ויליגר גם חיסרון בלתי מבוטל של הדגמים החדשים והוא הסוללה הלא מספיק חזקה. הן האייפון 6S והן ה- 6S פלוס, כמו גם דגמים קודמים, מציעים לבעליהם אינספור אפשרויות ועל כן נמצאים בשימוש מסיבי בכל יום – וניתן היה לצפות מאפל שתצייד את הדגמים החדשניים ביותר שלה בסוללה חזקה יותר שתאפשר לעבור יום עבודה שלם גם מבלי להטעין את המכשיר. הציפייה הייתה שכך יהיה ב-6S וב-6S פלוס – אולם הסוללה שלהם אף פחות חזקה מזו של האייפון 6. יחד עם זאת חשוב לציין כי באפל טוענים שמערכת ההפעלה החדשה מאפשרת ניצול טוב יותר של הסוללה כך שבסופו של דבר היא תחזיק מעמד זמן רב יותר.