Press "Enter" to skip to content

הובלות פריטים בודדים

לא תמיד יש צורך בהובלות דירה ותכולה שלמה של משרד. לעתים נוצר הצורך להעביר רק כמה דברים. הובלות פריטים בודדים לא תמיד קל כל כך למצוא כאשר יש יותר הובלות של תכולה שלמה. הסיבה היא שיותר רווחי להוביל דירות שלמות מאשר להעסיק צוות ורכב רק בהובלה בודדת. אבל זה אפשרי וזה אפילו חיוני ונחוץ מאו דהן לאנשים פרטיים והן למשרדים ולעסקים שונים. הובלות פריטים בודדים יכולות להיות במגוון של תחומים ולמטרות שונות, ולשם כך יש למצוא את הצוות הנכון לכך שמוכן לנסוע לכתובות שונות בכל פעם ולהוביל מה שצריך. השירות הזה ניתן גם ובעיקר על ידי חנויות או סוחרים או עסקים שמוכרים פריטים בודדים והם זקוקים לשירות הובלות של הפריט לבית הלקוח בכל רחבי הארץ. לעתים, בגלל העלות יש מגבלות על אזור ההפצה וההובלות, אבל תמיד אפשר למצוא חברה כזאת שתהיה מוכנה להעביר זאת במחירים מתאימים.

מחרי הובלות פריטים בודדים

הובלות פריטים בודדים
הובלות פריטים בודדים

כאשר מדובר בחנות שמובילה ללקוח את הפריט שקנה, מחיר ההובלה מצוין בפירוש כנפרד ממחיר הפריט. בדרך כלל חנויות שיש להן מאגר לקוחות גדול עובדות בצורה קבועה עם מובילים שונים כדי לקבל מהם מחירים נוחים יותר, אפילו אם הלקוח הוא זה שמשלם אותן. בצורה כזאת אפשר להבטיח הובלות פריטים בודדים במחירים שבסביבות מאה שקלים עד מאתיים, תלוי בגודל ובמרחק. כמובן שכאשר מדובר בפריטים גדולים כמו ריהוט כבד ,הובלת ציוד או מכשירי חשמל כבדים המחיר עולה בהתאם, ולזה מתוספת גם הקומה שבה גר הלקוח ואם יש לו מעלית. את כל הפרטים האלה מומלץ מאוד לסגור מראש כדי שלא יהיה מצב שבו אתם נשארים ללא הובלה או עם דרישה לתוספת מחיר במקום.

הובלות מדירה לדירה

הובלת דירה בצורה יעילה
הובלת דירה בצורה יעילה

אם אין לכם תכולה רבה ויש רק מעט פריטים שאתם רוצים להעביר לדירה החדשה שלכם, גם לזה תקבלו הצעת מחיר מתאימה משירות הובלות פריטים בודדים שיתאים לכם. במקרים מסוימים זה אפילו יכול להשתלב עם הובלות נוספות וכאשר לא מדובר בפריטים רבים מדי אפשר למצוא לפעמים ששירות ההובלות משלב בין שתי העבודות כך שכולם יכולים להרוויח מחיר נוח יותר בגלל החיסכון בזמן. אין צורך לשלם מחיר של הובלה מלאה כמו של תכולת דירה במקרים כאלה ולכן אולי כדאי לחפש בכיוון של שירות הובלות קטנות ייעודי לכך, או חברת הובלות גדולות שמוכנה לשלב הובלה קטנה יחד עם שלכם בתוך הובלה גדולה יותר.

דגשים לשים אליהם לב

הובלות פריטים בודדים יכולות לעלות מחיר נוח מאוד אבל מומלץ לא לוותר על ביטוח מתאים לחברה, משום שכל הובלה שלה בכל זאת אחראית לרכוש שלכם. גם אם מדובר במעט פריטים הם עדיין יקרים ודורשים טיפול מתאים עם ציוד נכון ועם המקצועיות הנדרשת מכל מוביל. חברות הובלות כאלה גם מתמחות בהובלות כאלה בגלל הניסיון שלהן ולכן גם עושות זאת ביעילות.

כמה עולה הובלה של פריטים בודדים?

פריט מחיר
מקרר 250-500
ארון 200-550
דירת חדר עד 1200שח
משרד קטן עד 1200שח
פסנתר 450-650

מקורות: